Raketstart!

2011-01-07 14:22:02 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja imorse blev det en raketstart!! Jag trodde att jag hade ställt väckarklockan på 5.40 men det hade jag inte utan den stod på 6.40. Jag vaknade dock 6.30 av att Max kom in till mig. Shit vilken stressig morgon vi fick men en halvtimme senare var vi utanför dörren. Max hade dock pyjamas under overallen. Tur att han bara skulle till sin farmor och farfar och inte till förskolan.

Max har hostat massa inatt. Inte mycket sömn för mig och Marcus med andra ord. Oj så trött jag är nu. Men jag har precis käkat lite ostbågar och ska åka iväg till gymmet och hoppas få lite energi av det.

Underbart med fredag!




Kommentarer
floosan

Hoppas han mår bättre snart, hosta är jobbigt, fy

2011-01-07  /  14:42:47  /  http://blogg,mama.nu/floosan
Anna

Usch vad jobbigt med stressig morgon sådär.

2011-01-08  /  07:15:19  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback