Onsdag

2011-01-26 16:51:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er! Idag har jag jobbat. Har varit så fruktansvärt trött hela dagen och började känna mig konstig i kroppen, matt och lite ont i halsen efter lunch. Åkte hem lite tidigare för det var ändå lugnt på jobbet och hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Blev piggare när jag kom hem i alla fall.

M är här nu och ska vara här ikväll och hjälpa mig packa lite kartonger. Max är överlycklig och leker nu för fullt med henne.

Hoppas ni har en bra dag!




Kommentarer
Nina

jo sen han blivit äldre så har det varit en stor skillnad på ipren å alvedon faktiskt.. alvedonen tar sällan bort någe.. men iprenen funkar super. så då kör man ju på det som fungerar..



hoppas du känner dig bättre imorrn!

2011-01-26  /  22:04:21  /  http://deliciously.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback