Lördagförmiddag

2011-01-22 10:58:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Ja, jag kan nästan säga gomorron fast klockan är 11 för jag klev upp vid 10. Var så grymt trött imorse. Max vaknade 5.40. Inte riktigt okej på en lördag tycker vi men men... det är ju så det blir. Han lyckades ligga och prata i vår säng en stund men vid 6.20 skulle han upp. Min snälla man (japp jag blir bortskämd) gick upp med honom.

Oj så Max har lekt denna förmiddag. Han har målat i sin målarbok (som vi köpte igår), han har tittat på bolibompa, han har lagat mat på sin briospis, dansat, stått vid diskbänken och hällt vatten i byttor och nu spelar han gitarr vilket även Marcus gör. Så fort Marcus började spela så lämnade Max diskbänken och sa Speja tajjen mamma, speja tajjen.

Blir mest mysdag med familjen idag men ska ta mig iväg till gymmet efter lunch och sedan ska flyttkartonger fyllas.





Jag blir så glad när ni presenterar er i tidigare inlägget! Är jätteroligt att läsa. Och varje gång jag ber om en presentation ger sig några läsare till känna som jag inte visste om. Det är så härligt att läsa mer om er på detta sätt =). Sen får jag väl inse att jag aldrig kommer få veta vilka alla är som läser! Men det har jag ju valt själv eftersom jag inte lösenordsskyddar bloggen.




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

När är det ni flyttar? jag vet du har säkert sagt det en massa gånger, men minnet är kort ;)

2011-01-22  /  11:15:40  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Sandra

Halloj vännen!

Hur ska du spendera din lördag?



Ställ gärna ett par frågor i min frågestund som avslutas ikväll klockan 18.00 :)



Kram

2011-01-22  /  11:22:01  /  http://fotobysandra.blogg.se/
Johanna

Sv:Hej!



Jomen visst sirru! Flyttade till två bloggar efter Ab, men trivdes inte på någon utav dem. Och sen blev jag svårt sjuk och då blev bloggen ett väldigt bra verktyg till att skriva av sig om alla jobbiga känslor och händelser.



Känns lite häftigt att ha fått följa dig i så många år (!) som det är nu. Det är bara du och Ingela (trebarnslandet) som jag följer sen den tiden.



Jätteskoj att du kikade in! Kommer självklart fortsätta följa er :)



Kram!

2011-01-22  /  12:49:35  /  http://justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback