Gomorron fredag!

2011-01-14 06:55:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
JAAA det är fredag!!

Max vaknade 5.30 men vi lyckades hålla kvar honom i vår säng till 6.15 innan det blev uppstigning. Jag ska åka till jobbet strax, och Marcus och Max ska ge sig iväg om lite mer än en timme. Marcus går med Max i vagnen de dagar när han ska lämna eller hämta Max på dagis. Det är ca 2 km tror jag. Det är ju för halt för att cykla så finns inga andra alternativ. Det blir skönt när vi flyttar för då är det inte lika långt. Det är dock bara två ggr i veckan han lämnar eller hämtar nu sen jag bytte schema. Resten sköter jag och jag har bilen. Motion och frisk luft är ju bra för dem =).

Hoppas er fredag börjar bra!




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Hoppas ni har en mysig fredag! Jag promenerar också med Wille i vagnen till dagis, tycker det är en skön start på dagen. :)

2011-01-14  /  08:01:15  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Russin

hej vännen...



ja visst är det skönt med fredag.. jag ska jobba jag med idag.. gubben ch ett par på jobbet ska på "galej".. Sedan ska stina och jag ha popcornfredagmys här hemma, hihi..



kramkram

2011-01-14  /  08:34:08  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback