Söndag

2011-02-27 13:26:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har vi unnat oss att ta det lite lugnt och göra annat än att packa och städa. Max har precis somnat och vi ska äta mat innan vi åker till lägenheten och städar. Imorron går flyttlasset med alla våra saker.

Max pratar om hemma ibland. Han måste tycka det är lite konstigt att vi bott hos hans farmor och farfar sen i torsdags. Jag brukar svara honom att vi ska flytta till huset och att han ska få ett rum där. Mina saker också säger han då och ser lycklig ut. Han är så gosig =).





Kommentarer
Jenny

Vilken härlig bild på Max:o)



Tack för dina synpunkter på vagnen. Ska ringa Jollyroom imorrn, där jag hittat den och fråga lite om den. Vill också veta om den är enkel att fälla ihop. Priset är skitbra just nu, 895 kr:o)

2011-02-27  /  13:53:56  /  http://www.barnlangtan.se/
Emelie

Va roligt att ni har köpt hus! Grattis! Så spännande och härligt. Kul att se bilder där ifrån framöver då hoppas jag?

Kram

2011-02-27  /  20:41:57  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback