Slut

2011-02-22 22:20:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era grattisönskningar!

Ikväll är jag helt slut. Så slut att det gör ont i kroppen.

Min kropp som vanligtvis visar att jag är stressad genom att ge mig huvudvärk, magvärk, sömnsvårigheter och klåda har nu också börjat ge mig finnar i ansiktet. Den hittar då alltid på något nytt konstigt när jag tror att jag lärt känna den.

Vi har velat kring huruvida Max ska till dagis imorn eller inte. Han har varit trött idag, är täppt i näsan och hostar. Bestämde oss för en timme sen då Max hostade så att det kom upp slem. Han blev ledsen och fick mysa med oss i soffan en stund. Max och jag blir hemma imorn och hoppas att han orkar med dagis på torsdag.

Då kanske jag kan packa lite mer imorn. Nu hoppas jag på en god natts sömn!

Godnatt =)!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback