Planerna framöver!

2011-02-23 09:26:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Max vaknade vid 23 igår och hostade upp lite slem igen. Jag kände mig orolig inför hur natten skulle bli men konstigt nog sov han sen hela natten utan att hosta. 6.30 var han igång imorse fast han var vaken mycket igårkväll. Han har på gränsen till feber idag och snorig men ganska pigg (förutom nu då han ligger och slöar framför PostisPer på teven). Imorn satsar vi på att han får gå iväg.

Jag ska äta frukost nu och sen försöka packa lite. Natten som kommer blir den sista natten i denna lägenhet för imorn så tar vi våra resväskor och bor hos Marcus föräldrar i några nätter. På måndag kommer allt flyttas ifrån denna lägenhet till huset (lite senare än tänkt) så vi kommer att få flyttstäda så gott vi kan under helgen fast grejerna finns kvar här. Så ser planeringen ut. Ge mig lite energi tack!! =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback