Muskler jag inte trodde fanns

2011-02-04 07:54:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Träningsvärk!

De nya träningsmaskinerna jag provade igår gjorde att jag idag upptäckt att jag har muskler jag ej trodde fanns! Får gå lite stelbent idag helt enkelt =)!

Idag känner jag verkligen fredagskänsla och jag jobbar bara några timmar vilket känns väldigt skönt. Hade hoppats på sovmorgon imorse men Max vaknade 5.55 och ville upp... på en gång! Han satt och tittade på tv en stund och jag sov vidare men sen ville han ha välling så då var det bara att dra sig upp. Jag ska vila i eftermiddag för ska ut med jobbet ikväll och vill gärna inte sitta och gäspa hela kvällen.

Hoppas ni får en fin fredag!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback