Måndagmorgon

2011-02-07 08:08:16 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron ny vecka! De är alltid lite segstartade dessa måndagmorgnar men nu är vi igång. Jag har drömt mardrömmar inatt så sov oroligt och känner att jag är tröttare än vanligt men har som tur är inte så lång arbetsdag idag och ikväll blir det gymmet för att få lite energi =). Jag satsar på att vara positiv så här i början av veckan för om någon dag flyttar pms-häxan in i mig.

Hoppas ni får en bra dag!



Max "klipper" snön hos mina föräldrar igår






Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Hah vilken härlig bild! Hoppas du får en bra måndag :)



Duu, sen undrar jag. Du har inte funderat på att komma på bloggalan i maj? Det hade ju varit hur kul som helst!

2011-02-07  /  09:07:11  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Anna

Vilken mysig bild, hihi :)

Det är jobbigt att vakna när sömnen varit dålig. Hoppas måndagen blir bra!



Jag har ju rätt att vara hemma när jag är sjuk men mitt samvete säger ju alltid ifrån. Hade ju varit bäst för min kropp om jag stannat hemma. Tror att den börjar säga ifrån nu men får försöka stå ut tre veckor till.

2011-02-07  /  11:23:17  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback