Lördagkväll

2011-02-05 22:00:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll! Här har vi en lugn lördagkväll i mysbyxor. Har sett melodifestivalen och tyckte att Jenny Silver var bäst så tråkigt att hon inte gick vidare direkt. Va tyckte ni?

I eftermiddags var jag på gymmet med min moster. Blev ca 7 kilometer på cykel och sen 9 träningsmaskiner. Jag som fortfarande har träningsvärk sen träningspasset i torsdags lär ju knappt kunna gå imorn =).

Har packat lite flyttkartonger men det går trögt framåt. Har i alla fall anmält adressändring så bra att jag fått något uträttat.

Nu slötittar jag på Erin Brokovich. Har sett den hur många gånger som helst men den är ju SÅ bra.

Hoppas ni har en mysig kväll!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback