Legolek på morgonen

2011-02-18 07:31:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Jag ligger i soffan under en filt och surfar runt medan Max sitter på golvet och leker med lego. Han har döpt sina legogubbar till Marcus, Kristofer och farfar. Nu åker de buss!

Marcus började jobba kl. 6 imorse så han har vi inte träffat idag. Max och jag vaknade vid 6 men gick upp för en timme sen. Nu ska jag klä mig och vi ska äta frukost innan vi åker iväg mot dagens äventyr.

Ikväll väntar det sista fredagsmyset i denna lägenhet! Nästa fredag har vi antagligen "flyttat" till Marcus föräldrar för att sova där några nätter i övergången mellan våra bostäder.

Nu är det påklädning som gäller. Kanske ska skynda mig lika mycket som de i Bolibompas klädrace som pågår nu =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback