Kissa ifred

2011-02-05 10:43:00 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron! Blev ingen vidare sovmorgon imorse så har varit uppe ett bra tag. Skönt me lördag... men så tråkigt väder ute. Alldeles grått och lite dimmigt. Usch usch!

Idag ska jag träna på eftermiddan tillsammans med min moster. Kul med träningssällskap. Sen hoppas jag på att fylla några flyttkartonger också.

Max går runt och säger Mamma kissa i ed. Jag var på toaletten alldeles nyss och låste dörren och sa till Max att jag ville kissa ifred. Tokiga unge =)! Han leker för fullt här hemma och verkligen njuter av att det är lördag och att han inte ska iväg.

Nu ska jag äta en sen frukost. Bättre sent än aldrig =)




Kommentarer
Hampus mamma

haha, vad gulligt :)

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2011-02-05  /  13:42:42  /  http://sandraaes.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback