Gomorron måndag!

2011-02-28 10:31:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron.... eller goförmiddag!

Jag sitter och äter frukost och Max mellanmål. Jag sov lite längre än mina killar imorse. Hade ont i magen och det kliade i halsen inatt så jag satt uppe nån timme vid 4 och tittade på Oscarsgalan. Var därför riktigt trött imorse.

Max sitter just nu och drar sin knäckemacka mot kinden och säger att han rakar sig. Tokiga kille!! =)

Vi är själva här för Marcus är i lägenheten och grejar, svärfar är iväg på ärenden, svärmor och K jobbar. Max och jag ska snart ut på en promenad. Hoppas få lite energi till min förkylda kropp. Jag får ladda upp ordentligt med näsdukar i fickan!

Hoppas ni får en bra dag!


Tack för era kommentarer. Blir så glad när ni kommenterar!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback