Juldagarna

2011-12-26 21:39:15 ,   Allmänt/Vardagsliv
God fortsättning! Ja nu är både julafton, juldagen och snart annandagen förbi. Oj så fort de svischar fram. Vi har haft mysiga dagar och det känns underbart att få vara ledig ännu flera dagar framöver.

Visar er några bilder ♥



På julaftonsmorgon fick Max först ett litet paket i sin julstrumpa innehållandes Bob och Wilma-figurer. Efter frukost fick han öppna ett till paket från oss. En mikrofon! Den blev populär hos vår lilla artist.



Vi åkte till min moster där vi åt jullunch tillsammans med släkten på min mammas sida.







Julmust är favoriten på julbordet enligt Max.



Sen åkte vi vidare till mina svärföräldrar dit tomten kom. Jag har tyvärr ingen bild på det för jag träffade aldrig honom för Max och jag satt i ett annat rum medan tomten kom på besök. Max är rädd för tomten men han gillar julklapparna. Denna fina gitarr fick han bland annat.



Igår, på juldagen, åt vi lunch hemma hos oss tillsammans med mina föräldrar och ena bror.



Saffranspannacotta med hallon till efterrätt.



Senare på eftermiddan kom min mormor och morfar och sedan min andra bror med familj. Det blev julhelgens andra julklappsutdelning!




Jag hade tänkt att visa er vad jag hade på mig på julafton men det fanns inte en enda bra bild på det! Får se om jag hittar nån bild på tunikan jag hade från där jag köpt den.

Hoppas ni också haft mysiga dagar ♥






Kommentarer
Josefine

God fortsättning Sara!



Ni ser ut att ha haft det jättemysigt :-)

2011-12-26  /  23:01:24  /  http://josselyn.blogg.se/
Nina

fina julbilder! god fortsättning!

2011-12-27  /  12:49:49  /  http://deliciously.se/
Emelie

Barnen fick en likadan mikrofon som också var väldigt populär! Ni ser ut att ha haft en härlig jul!

kram

2011-12-28  /  22:39:40  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback