I posten

2011-12-17 10:55:17 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag! Jag har precis ätit en sen frukost. Grovt bröd med citronmajonnäs, kokt ägg och rökt lax. Ingen dålig lördagsmacka va? =) Nu avrundar jag med lite mörk choklad och en kopp te och inser att det snart är dags att börja med lunchen. Men det är väl så lördagar ska vara.

Igår kom det två roliga saker med posten. Tidningen Shoot som jag tecknat en prenumeration på och min bloggvinst från 1177. En jättefin förbandslåda som jag vann hos Theans. Äntligen får vi ordning på alla våra mediciner (vi är två allergiker här hemma så mediciner finns det gott om).

Och apropå Shoot så känns det roligt att få lära sig mer om fotografering och bli inspirerad. Blev sugen på att gå ut med kameran men det regnar ju typ ständigt. Dessutom kanske det är så roliga minnen att bevara vilket regnigt och grått december vi har.



I eftermiddag/kväll blir det julgodisbak hos mina föräldrar. Det är en årlig tradition.

Nu är det dags att ta tag i hemmasysslor såsom att plocka ur diskmaskinen och sätta igång tvättmaskinen.

Hoppas ni får en bra dag ♥




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback