Dan före dan före doppardan!

2011-12-22 13:35:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Helt sjukt att kunna säga att det är julafton i övermorn!

Hej förresten. Jag sitter på jobbet nu och jobbar mina sista timmar innan 12 dagars julledigt. Har precis läst några väderprognoser och man blir ju inte så uppmuntrad av att läsa att den snö som just nu faller från himlen snart kommer bli till regn och att det imorgon ska bli flera plusgrader och regna mycket och den snö som finns kommer att försvinna. Blä rent ut sagt. Nåja man får skapa julstämning på annat sätt istället.

Igårkväll var jag och min mamma och julhandlade på ICA Maxi. Tredje året i rad som jag väljer att åka dit på kvällen några dagar innan julafton. Kl. 21.55 lämnade mamma och jag butiken. Så nu är kylskåpet julredo helt enkelt. Det är en perfekt tid att handla på. Lugnt och skönt!

Ikväll ska jag greja med julskinkan och slå in julklappar. Fast jag inte tycker vi köpt särskilt mycket julklappar så tar det väldigt mycket tid att slå in dem. Men det är ju mysigt också.

Kram till er!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback