Änglar

2011-12-08 22:26:58 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Gokväll! Jag ska strax gå och lägga mig. Har gjort i ordning änglar som vi ska ge till Max pedagoger imorn som en God jul-hälsning. Köpte dem för några veckor sen. Det är ju inte julledigt ännu men ska passa på att ge dem för vet inte om någon av dem ska ha julledigt nåt innan jul. Dessutom går jag med back-up planer i huvudet hela tiden angående vår jul för kompisen som Max leker mest med både på förskolan och privat insjuknade i vattkoppor för en vecka sen. Känns ju som ganska stor risk att Max också får det. Inkubationstiden är ju 10-21 dagar så man vet ju inte riktigt när det kommer OM det kommer. Många säger ju att det är bra om de får vattkoppor medan de fortfarande är ganska små men det känns ju inte så kul att det kanske blir över jul. Håll tummarna tack!!

 

Imorn stänger jag på jobbet så det är sovmorgon för mig och Max som gäller. Ska bli snöstorm inatt så det känns inte så kul att man har 1,5 mil till jobbet. Lättare för Marcus som inte ens har en kilometer. Då är det ju bara att promenera!

 

Godnatt!





Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback