Tigerräkor

2011-08-20 12:24:46 ,   Allmänt/Vardagsliv

 

Hej lördag! Jag vaknade imorse med nackont och magvärk. Precis likadant som jag vaknade med igår och somnade med igårkväll. Segt!! Hoppas inte det ska vara så här varje helg.

 

Igårkväll stekte jag tigerräkor som jag hade marinerad i sweetchilisås, olja, och vitlök. Det var smaskens!! Till varmrätt åt vi kyckling, klyftpotatis, sparris och vitlökssås. Vi hade tänkt att även hyra film för att fira vår bröllopsdag men Max somnade inte förrän kl. 23 och då var klockan så mycket att vi gick och la oss istället.

 

Idag väntar 50-årsfest på eftermiddan och kräftskiva ikväll. Så nu hoppas jag att min nacke blir bättre. Jag ska ta en promenad snart och hoppas att cirkulationen kommer igång lite.

 

Hoppas ni har en bra lördag ♥





Kommentarer
Anna

Mumsigt!

2011-08-22  /  09:38:44  /  http://ambi.blogg.se/
Johanna

Ser verkligen hur gott ut som helst!

2011-08-22  /  14:23:55  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback