Närmar sig helg

2011-08-25 21:06:03 ,   Allmänt/Vardagsliv

Blommor vi fått av svärföräldrarna

 

Gokväll ♥. Jag sitter i soffan och har småtittat på True Talant på tv3. Tycker det verkar helt ok.

 

Max har svårt att somna ikväll. Just nu ligger han bredvid mig här i soffan. Han ser jättetrött ut men vill absolut inte ligga i sängen. Jag är lite för trött själv för att envisas. Det leder bara till en massa skrik och gråt så bättre han får ligga här och slappna av ett tag.

 

Jag kom hem från jobbet efter 18 idag. Nu är det bara en arbetsdag kvar innan helgen. Skönt! Dessutom slutar jag ganska tidigt imorn och ska hämta Max på förskolan vilket är bästa stunden på dagen. De dagar jag hämtar honom har jag börjat jobbat så tidigt att jag inte träffat honom på morgonen så då är det underbart att äntligen på få ses på eftermiddan ♥

 

Hoppas ni haft en bra dag!





Kommentarer
Frida

usch, jag brukade gå upp så där tidigt när jag jobbade på mitt förra jobb.. Började inte jobbet förens vid 7 men bor 7 mil från stan och vill man komma fram itid och slippa köer var det bara att gå upp före tuppen.. Inget jag saknar.

Vad jobbar du med?

Hugo har oxå haft svårt att sova på kvällarna. 2 kvällar den här veckan har jag gett vika och vi har lagt oss båda 2 på soffan för att sova. Vaknade vid 12 i natt och kunde bära in honom till sängen. Hoppas det är en kort period.

Ha en bra dag och trevlig helg!

2011-08-26  /  07:57:08  /  http://www.fridsingen.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback