Höstkängor!

2011-08-31 16:52:09 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej onsdag! Idag började jag jobba kl. 6 imorse. Har varit lite snurrig i huvudet på jobbet idag och är trött nu! Detta trots att jag sov bra natten till idag. Dessutom verkar jag lite förvirrad. Var och tog ut pengar förut men när jag kom ut till bilen hade jag inga pengar. Insåg att jag glömt dem i apparaten. Tog Max i famnen och sprang tillbaks. Det var i automaten inne på ICA. Några pengar såg jag inte till men pratade med några anställda som i princip stod bredvid automaten och grejade med ett ombygge och de sa att det ej varit någon annan vid automaten efter mig så mina pengar hade nog dragits tillbaks in i apparaten. Då fick jag för mig att jag glömt kortet också och de sa att det också antagligen dragits tillbaks i apparaten och blivit spärrat. När jag kom ut till bilen igen så låg ju kortet där för det hade jag lagt ur fickan när jag letade efter pengarna. Snacka om förvirrad! Pengarna skulle i alla fall korrigeras på kontot sa de på ICA. Jag behöver nog en god natts sömn inatt =).

Jag hämtade Max vid 14 på förskolan och vi åkte då och köpte Kavat höstkängor till honom. Vi hade sådana förra hösten med (och de använde vi även i våras) och det var ett riktigt lyckat köp. Värt varenda hundralapp =). De är vattentäta och sitter bra på foten så att han kan springa och leka bra. Dessa vi köpte nu är i strl 27 och förra året hade han 25. Funderar på att lägga ut 25:orna på Tradera för antar det är ganska bra andrahandsvärde på dem men får se hur jag gör. Jag vet liksom inte vad man kan förvänta sig att få för dem, va tror ni?



Årets snygga modell



När vi hade köpt skorna åkte vi och fikade med M. Var mysigt med lite vardagslyx. Nu är Max och jag hemma och jag ligger och halvsover på soffan och Max dansar. Dags för matlagning snart!!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Älskar Kavat. Om dom är i bra skick så får du nog en hel del för dom på Tradera :)

2011-08-31  /  19:49:24  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Kristina

Aj aj stackars dig så förvirrat, men jag känner igen det, du börjar bli lik mig!!!!

mamma

2011-08-31  /  20:30:00  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com
Mamma Russin

Lika kängor som Stina hade i fjol, de bästa vi någonsin haft.. :)



Japp vi har sålt Stina gamla kavat skor på tradera till bra pengar, sålde hennes tjocka stövlar nu i veckan och fick nog mer än halva priset för dom.. :)



KRAM

2011-08-31  /  22:59:12  /  http://enburkrussin.se
Anna

Usch, vilken panik man får. Låter som något jag skulle kunna göra nu i min amningskoma. Jag kan fråga efter min penna när jag håller den i handen liksom :D Vilken bra funktion att automaten drar in kort och pengar iaf. Skor kan man få en del för på Tradera men det kan även hända att man inte får så mycket så det är ju en chansning. Sålda blir de iaf :) Jag har fått väldigt billiga och fina kavat vinterkängor på tradera tre år i rad. Förra årets såg ut som nya men gav inte mer än en 50-lapp för dem.

2011-09-01  /  12:32:20  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback