Höst?

2011-08-07 11:28:26 ,   Inredning/Hemma hos oss
Gomorron! Ja det är nästan morgon för jag gick inte upp ur sängen förrän 10.30.

Efter att ha haft en solig vecka på västkusten så känns det nu som höst här hemma. Det regnar ute och är mörkt här innte. Höstkänslor har kommit! Detta påverkade mig att klicka hem en rund plommonlila ryamatta från Ellos som vi ska ha under vårt soffbord. Har pratat om det sen vi flyttade in men har inte känts nödvändigt nu i sommar men när det börjar bli höst vill man ha mer ombonad om sig. Idag ska jag också välja ut bilder att framkalla till vår fotovägg i vardagsrummet, foton till Max rum och tre bröllopsfoton till vårt rum.

Men först kanske jag ska packa upp.....





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Känns verkligen som höst här idag med, men det hoppas jag inte stämmer. Lite mer sommar vill vi ha :)

Kram

2011-08-07  /  13:43:58  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback