Trött i benen

2011-04-20 20:29:55 ,   Allmänt/Vardagsliv

Min mamma har planterat en kruka med blommor till oss. Blev fint vid dörren.

 

 

Jag kom hem från gymmet för en liten stund sen och är nu sådär skönt trött i benen.

 

Efter att jag hämtat Max på förskolan i eftermiddags åkte vi till Marcus jobb för att hämta en trehjuling som Max fått av en arbetskompis till Marcus. Max tyckte dock att det var så roligt på pappas jobb så vi stannade där och lekte till Marcus slutade.

 

Nu ska jag läsa bloggar och bara ta det lugnt! Känns som det var flera dagar sen jag bara satt ner.

 

En arbetsdag kvar och sen fyra dagar ledigt! Underbart ♥





Kommentarer
Josefine

Tänk att lite blommor kan göra så mycket. Jättefint!

2011-04-20  /  21:31:48  /  http://josselyn.blogg.se/
Anna

Vilken snygg dörr ni har!! =) Vi ska måla våran vit i morgon, men det är en äldre variant.



Kram

2011-04-23  /  20:40:21  /  http://withlovefrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback