Sommar?

2011-04-11 21:20:01 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag man kunde nästan tro att det var sommar idag! Helt underbart!! Jag har dock inte varit ute så mycket för har jobbat i 11,5 timmar och hade planering hela eftermiddan. Men jag var ute en stund på förmiddan och en stund efter lunch i alla fall.

När jag kom hem för ca 40 minuter sen så satte jag mig i uterummet en stund och sen stod jag ute på vårt trädäck och njöt av den friska luften! Nu blir det att försöka slappna av innan läggdags. Alarmet ringer tidigt imorn.

Hoppas ni alla njutit ordentligt av värmen idag (verkar som det eftersom det är färre blogguppdateringar än en grå dag)!



Vårt vardagsrum fotat från trädäcket




Kommentarer
Anna

Visst är det mysigt med hus :) Bara känner när du skriver att jag aldrig skulle vilja bo i lägenhet :)

2011-04-12  /  10:27:54  /  http://ambi.blogg.se/
Linda

åh så mysigt det ser ut ;.)

2011-04-12  /  12:01:34  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback