Skoshopping

2011-04-07 21:46:49 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag slutade jobba vid 16 idag och åkte då hem och hämtade Max och Marcus. Vi åkte iväg för att shoppa skor. Blev gympadojor och sandaler till Max och träningsskor till mig. Sen åt vi kvällsmat på IKEA. Vi var inte hemma förrän 19.30. Har gjort husliga saker såsom att plocka ur diskmaskinen, vattna blommor, tvättat m.m. Har även bakat till fredagsfikat på jobbet imorn. Nu blir det slappa i soffan innan sovdags. Men först ska jag visa er två bilder från vår hall/groventré (jag vet att jag är riktigt kass på att visa bilder här hemifrån men det har varit lite medvetet för vill att de vi känner IRL ska få möjligheten att komma hit först innan jag visar allt på bild)!

Bilderna kommer alldeles strax....






Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback