...och snart tillbaks igen!

2011-04-05 15:05:10 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja nu är den här igen, tisdagen med APT. Är hemma från jobbet nån timme och sen tillbaks 1,5 mil för att gå på APT. Jag ska lämna Max till sin farfar om en stund eftersom Marcus jobbar.

Hade ju tänkt visa bilder från min mammas fest men inser att jag inte har så många att visa. Så ni får en bild på mig som är tagen i vår badrumsspegel innan festen och en på buffébordet:



Festen var på logen hemma hos min moster med familj. Det var ungefär 110 gäster, buffémat, husband (med Marcus i spetsen), tal och roliga filmsnuttar. Blev en riktigt lyckad kväll!



Buffébord med presentbord i bakgrunden




Kommentarer
Nina

näe finns ingen kod hos fuji just nu.. buhu! va på jakt efter en jag med. så ja leta å leta. men det finns inte. trevligt då man kan få så mkt rabatt ju..



skönt att han somnade tillslut iaf!

2011-04-05  /  16:49:15  /  http://deliciously.se
Kristina

Ja festen var kanon, och det var två duktiga som hörll i den, Du och syrran.

Jag tycker du ska skriva att jag lagade all mat själv! Hi hi...

Jag är så nöjd med min fest.

Kram mamma

2011-04-05  /  21:15:48  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback