"Jag är tokig och busig"

2011-04-29 21:51:10 ,   Max
Max säger ganska mycket roliga saker och fast jag tänker att jag ska komma ihåg dem så sviker minnet. Ångrar att jag inte skriver ner saker och ting i nån bok.

Imorse när han kom ut i köket så tittade han på diskbänken som var full med disk och sa: Va mycke grejer! En stund senare låg han på golvet och snurrade och sa: Jag är tokig och busig. Och så skrattar han åt sig själv.

Han är väldigt dramatisk i allt han gör och när han sa Va mycke grejer så höll han ut armarna för att förstärka det han sa.

Vårt busiga lilla pratmonster!




Kommentarer
Johanna

Ett tips, som vänner till mig använder sig utav, är att ha en burk framme och varje gång Max säger något så lägger ni bara en lapp i burken. På så vis så är det lättillkomligt för alla och inte heller särskilt ansträngande =) De säger ju så himla mycket

2011-04-30  /  08:24:36  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com
Anna

Hihi, sötisen :)



Alexander säger också så mkt kul. Önskar med att jag kunde komma ihåg att skriva ner allt. Han får alltid alla att skratta och är verkligen en liten pratkvarn :)



Alexander brukar också ligga på golvet och s urra men han är alltid galen som han säger, hihi.

2011-04-30  /  08:47:18  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback