Idag

2011-04-29 21:37:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Just nu sitter jag och Marcus i uterummet med infravärmen på och tända ljus. Vi smaskar på chips och dricker cola. Underbart ♥ (ni behöver dock inte tycka synd om Marcus för att jag sitter vid datorn för han sitter och läser tidning)

Efter jobbet var jag och gymmade och sen har vi grejat, grejat och grejat på eftermiddan.... eller rättare sagt hela veckan så det är skönt att ta det lugnt!

Några bilder från idag:

 

Vackar tulpaner här hemma som jag fick av min faster när hon var här på hudparty häromdan. Tack!




 

Max har tvättat sin cykel på eftermiddan


 

Efter kvällsmaten badade Max och Marcus i badkaret medan jag satt här i uterummet och drack cappuccino och åt kärleksmums.

 

Hoppas ni njuter av helgkänslan!







Kommentarer
Anna

Mysig dag :) Mysiga bilder med :)



Längtar efter att sitta ute på vår altan men nu är den helt riven.



Hoppas ni får en trevlig valborg idag!



kramar

2011-04-30  /  08:43:56  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback