Helgerna går för fort!!

2011-04-10 21:00:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Varför går helgdagarna så mycket fortare än andra dagar? Och varför är det så omjämnt fördelat att man ska jobba 5 dagar och sedan endast vara ledig 2 dagar? Snacka om snefördelat!

I eftermiddags cyklade vi iväg till Marcus föräldrar och firade Marcus pappa som fyller år imorn. Smaskade god prinsesstårta och åt sen kvällsmat där innan vi cyklade hem igen. Max och jag har tittat lite på Musses klubbhus innan han gick och la sig för en stund sen. Han har dock inte somnat än.

Vårt lille hjärta är inne i någon sorts trots- och utvecklingsfas just nu. Han svarar inte på det mesta vi säger, känner sig lite osäker och otrygg och har nära till tårar i de flesta situationer, han har blivit väldigt mammig och håller hårt i mig. Mycket som händer i en 2,5-årings liv! Vår lille prins ♥!


Nu blir det lite soffmys med tända ljus innan läggdags. Imorn väntar en ca 11-timmars arbetsdag. Snacka om rivstart på veckan!!




Kommentarer
♥ Erika - Mamma till två små ♥

sv: nää jag påskpyntar inte jag heller, bara påskris och målar gärna ägg med min dotter :-)



kram



2011-04-10  /  21:51:28  /  http://onechicmama.blogg.se/
Jenny

Håller med om att helgerna går alldeles för fort!

2011-04-11  /  11:16:29  /  http://mandisochjag.blogg.se/
Johanna

Lille vännen, det är absolut inte lätt att växa, att upptäcka nya saker och att lära sig. Det tar hårt!

2011-04-11  /  17:22:55  /  http://www.justnuochidag.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback