Fullmånen?

2011-04-16 10:32:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej lördag

I flera nätter nu har både jag och Marcus haft svårt att somna och sover väldigt oroligt. Kom på inatt när jag låg vaken att det nog är fullmånens fel. Jag brukar sova dåligt när det är fullmåne men nu hade jag ingen riktig koll på att det var det nu. Lite läskigt det där tycker jag hur man kan påverkas av en sån sak. Max har också sovit illa inatt och har legat mellan oss ända sen kl. 2 eller liknande. Men kl. 6.40 var det morgon för honom. Han tog sig nog en lördagsovmorgon för han har vaknat vid 6 de senaste morgnarna.

Marcus är iväg på en cykeltur till Bra & begagnat och när han kommer hem ska jag cykla till gymmet för ett träningspass. I eftermiddag blir det 30-årskalas hos C. Ska bli riktigt roligt =)!

Va hittar ni på idag? Har ni sol? Det har inte vi, den lyser med sin frånvaro kan man säga =)




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

SAndlådan är köpt på Bauhaus förra sommaren :)

2011-04-16  /  12:25:25  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
E.K - Mamma till Alicia

Jag har också haft svårt att sova när det är fullmåne, vet inte om jag påverkas av det varje gång, men ibland har man ju märkt månen och funderat på om det är därför man sover illa :)



Tack för kommentaren i bloggen.

2011-04-16  /  19:22:38  /  http://eekk.blogg.se/
Emma

Min mamma är nog den omständigaste kvinnan i världshistorien när det kommer till att bestämma sig. Hon vet på ett ungefär hur hon vill ha det, men innan hon bestämt sig... ja, det kan ta bra lång tid. Dessutom ska de göra om badrummen också, jisses... Det är så många beslut för henne att fatta att det inte skulle förvåna mig om de aldrig ens påbörjar renoveringen haha

2011-04-16  /  21:09:49  /  http://www.emmasrum.blogspot.com
Anna

Vad skumt att ni sover dåligt vid fullmånen. Men det är ju många som påverkas :S Vi har haft kanonväder idag med sol och nästan sommarvärme :) Utedag med andra ord!



Jobbigt med toasitsen! Vi köpte en som passar hos oss. Han sitter så bra på den men den var bara kul i början och nu föredrar han pottan. Tror det blir lättare med potträning i sommar när de kan gå ute utan blöja. Alexander säger aldrig till att han vill kissa förutom när han bajsar på pottan då kan han säga att han vill kissa med. Annars är det i princip bara när han ska bajsa som han säger till. Tänker att han kanske säger till mer om han har kalsonger för då är det ju obehagligt att kissa på sig. Jobbigt att Max inte vill ha kalsongerna. Alexander är ju sådär med en del plagg som han vägrar men det brukar ge med sig efter ett tag.

2011-04-16  /  21:13:28  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback