Ändrade planer

2011-04-16 21:19:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Blev lite ändrade planer idag för jag började må illa strax innan vi skulle åka iväg på 30-årskalas. Vi var färdigklädda och skulle åka men jag mådde så illa och hade ont i magen så fick ringa C och säga att vi inte kunde komma. Usch så tråkigt det kändes och känns fortfarande. Ungefär 1,5 timme senare mådde jag bra igen. Tror jag fick en reaktion på att jag använt iprengel på nacken. Hade strykt på det ungefär 15 minuter innan jag började må dåligt så verkar som det var en biverkning.

Vi har fått en bra dag i alla fall och varit ute en del sen när jag mådde bättre men jag blev så besviken att vi inte kom iväg.

Bjuder på lite härliga bilder från sena eftermiddan/kvällen här hemma.



Marcus och Max har plockat vitsippor




Vår goa glada kille som varit på ett underbart mysigt humör idag. Han är fantastisk!




Jag har fått inspiration till att köpa tyg och sy sittdynor till vårt uterum och ha dem hängande på väggen när de inte används. Vore så snyggt! (bild från Stoff och stils hemtextilkatalog)





Det växer påskliljor i vår rabatt





Hembakad pizza avnjöts i uterummet. Efter maten tog vi en kvällspromenad och efter det somnade Max gott.


Nu blir det chokladpudding och filmmys här hemma ♥







(Har fått fråga om receptet på maten vi gjorde igår. Det finns här (klick klick).)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback