Tömd på energi

2010-09-05 16:55:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag är väldigt beroende av att sova ordentligt varje natt för annars blir jag helt slut och nu har jag sovit alldeles för lite i tre nätter så jag känner mig alldeles tömd på energi. Ikväll blir det verkligen läggdags tidigt för har en arbetsvecka framför mig och dessutom börjar vår vardag på riktigt imorn då Marcus börjar jobba efter pappaledigheten och det är lämningar och hämtningar på dagis som gäller. Hoppas denna vecka ska gå bra för oss alla tre!

Vi har precis kommit hem från mina föräldrar där vi ätit lammstek och Max har lekt med sin kusin N. Det var härligt att vara ute i mammas och pappas trädgård. Och jag glömde inte kameran så snart visar jag er lite bilder =).

Ligger just nu i soffan och försöker samla energi till att skriva en handlingslista och åka och handla..... sånt som måste göras en söndag!



Jag idag. Verkar som att mamma och pappa behöver putsa spegeln




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback