Söndagsångest

2010-09-05 21:42:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Marcus har lite söndagsångest nu. Han har varit pappaledig sen i maj men imorn är det dags att sätta igång igen. 6.45 börjar han. Usch så tidigt! Men jag gissar på att Max och jag inte lär ha någon sovmorgon direkt för Max har vaknat så tidigt de senaste dagarna. Därav min sömnbrist. Jag har lite söndagsångest jag me! Vore skönt att få vara ledig en dag till och kanske få en riktig sovmorgon =).

Jag har haft ont i magen ikväll. Var ett tag sen nu som jag hade "svidningar" i magen men ikväll kom det tillbaks. Har varit helt uppsvälld men börjar kännas bättre nu.

Nej nu ska jag nog ta och logga ur här och faktiskt gå och lägga mig.

Hoppas ni haft en härlig helg och får sova gott. Vi "ses" imorn, då med en ny måndagslista =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback