Snart fredag....

2010-09-02 20:47:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det känns i kroppen att det är torsdag för fy så trött jag är! Har haft en bra dag på jobbet men kunde inte sluta gäspa på eftermiddan. Dessutom tror jag inte att jag satt ner en enda gång mellan kl. 13 och 17. Konstigt för mig som är så lat =).

Nåja i alla fall skönt att det är helg snart. Jag slutar dessutom jobba 12.30 imorn.... men jag börjar jobba 6.30.

Idag när jag lämnade Max på dagis så blev han ledsen när jag sa hejdå. Han hade varit väldigt trött vid lunchen och knappt ätit nåt men sen ändå bara sovit lite mer än en timme. Marcus var efterlängtad när han kom och hämtade honom vid 14. Vår lille kille! Nu var vi inne och kikade till honom och då hade han somnat med bajs i blöjan. Denna mage alltså! Suck!!




Kommentarer
Malin-mamma till Sam och bebis i magen

Ja det är galet häftigt och lite läskigt samtidigt man

har ju ångest

mot allt och Sam men det är nog naturligt!

2010-09-02  /  21:07:21  /  http://malinsmix.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback