Klantskalle

2010-09-04 22:13:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har vi varit iväg hela dagen vid ett jättefint ställe vid en sjö. Och vet ni vad jag då gör? En riktig klantskalle är jag. Jo jag glömmer kameran hemma! SÅ frustrerande! Så jag har inga bilder att visa er men jag har fina minnen i alla fall, och det är ju det som är viktigast.

Marcus och jag sitter och slötittar på Dantes peak. Jag är så fruktansvärt trött. Max har verkligen krävt en hel del energi från oss idag med allt sitt jag vill göra som JAG vill. Puh.... Och värre lär det väl bli antar jag.

Nu hoppas jag på en god natts sömn utan avbrott (en liten kille ropade på oss vid 4 imorse och hade bajsat och sen kunde varken han eller jag somna om förrän strax efter 5 men sen vaknade han piggelin vid 7 igen)!

Hoppas ni haft en fin dag!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Mysigt med familjeutflykt :) Retsamt med kameran...

2010-09-05  /  09:43:39  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback