Gomorron tisdag!

2010-09-21 08:56:22 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Jag har i försig varit uppe i två timmar redan men det är ju fortfarande morgon.

Jag vaknade med ont i magen imorse men nu känns det bättre. Sitter och äter frukost och sen ska jag och Max åka till vårt hyresbolag och skriva på kontrakt för att hyra garage. Vi känner att det kan vara bra att ha det nu i vinter så vi slipper skrapa rutorna. Sen bär det av till Max första tandläkarbesök. Jag tror inte han kommer öppna munnen. Han kommer nog inte vara särskilt samarbetsvillig alls, men de kan ju berätta information för oss i alla fall! Men vem vet, jag kanske blir positivt överrraskad! Senare blir det dagis och jobb.

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh tackar =) Vi är riktigt nöjda! Längtar tills vi får göra i ordning Lillans barndel =)

2010-09-21  /  10:47:20  /  http://vi2blir3.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback