Trerätters!

2010-10-09 10:01:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron lördag! Här har det varit morgon sen 7.30 men först nu sitter vi vid frukostbordet. Idag blir det en lugn och skön dag här hemma och jag ska ägna mig åt matlagning för ikväll kommer vännerna A, D och lille E på trerätters. Är så roligt att laga till andra =). Och gott får jag hoppas det blir också. Vad vi ska bjuda på får ni veta efteråt.

Igår hämtade jag Max på dagis strax före 15.30. Min mamma mötte upp oss där och Max blev så glad när mommo klev in på dagis. Han visade glatt sin skohylla! Sen gick vi runt på marknaden lite för att sedan gå och fika. Var mysigt. Marcus kom dit när han slutat jobbet och sen gick vi runt lite till innan vi åkte hem. En perfekt fredagseftermiddag med andra ord.

Nej nu kurrar magen, måste äta frukost =).




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Låter jättemysigt med marknad. Jag älskar sånt! :) Hoppas kvällen blir lyckad och att det blir god mat! Är nyfiken på vad du ska laga.

2010-10-09  /  13:54:30  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback