Skön söndagmorgon!

2010-10-17 09:19:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Här var det morgon strax före 7 imorse då Max vaknade. Men han låg och mös lite bredvid mig medan Marcus gick ner till tvättstugan och började tvätta (en fördel med att vara småbarnsförälder är att man alltid är uppe tidigt och därmed kan boka tvättiden vid 7 som oftast är ledig). Marcus och Max har sen lekt och jag sov en timme till. Sen har jag legat i sängen och tittat på förra veckans avsnitt av Ensam mamma söker på datorn. Så bra det är =). Perfekt att det är nytt avsnitt ikväll.

Idag står shopping på schemat för oss. Inga spännande saker direkt men vi behöver en ny dammsugare så det ska det bli och sen lite värmeljus och annat smått och gott på IKEA. En fika ska vi nog hinna med också =).




Kommentarer
Anna

Hoppas ni får en mysig söndag! Vi har också tvättat och ska sen iväg. Har barnvakt idag så jag och maken kan fira vår bröllopsdag som är först i morgon egentligen :)

2010-10-17  /  09:40:41  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback