Rethosta!

2010-10-27 09:46:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron på er!

Nu har Max haft rethosta till och från i två veckor. Vissa nätter är bra men andra nätter hostar han nåt extremt. I helgen som var kräktes han slem en natt för det retade så i halsen. Inatt hostade han med men efter att ha fått lite vatten i omgångar så slutade han hosta och har sen inte hostat nåt sen dess. Han fick sova mellan oss från 3 inatt. Jag har inte sovit särskilt bra men som tur var sov vi till 8.30 imorse. Snacka om sovmorgon!

Oj så Max längtar efter dagis idag. Han tycker det ska bli så roligt att gå dit och träffa kompisarna och fröknarna (eller pedagogerna om vi ska vara korrekta!). Nästa vecka blir det bara en dag på dagis för honom på de har stängt på måndag och ons-fre ska Max och jag ha lite höstlov tillsammans. Blir mysigt! Ser jag fram emot.

Igårkväll tittade jag på Desperate housewives. Jag tycker att den serien aldrig tappar stinget. Den är lika bra jämt =). Sen satt Marcus och jag och kvällsfikade och pratade ända till efter 23 så blev sent i säng.

Nej nu ska jag inte tänka på hur dåligt jag sovit utan njuta av denna dag!

Kram till er =).

(det här med att Max lärde sig begreppet arg igår märks även idag. Han ryckte mig i håret förut och då sa ja till honom att han inte får göra så. Då sa han Max och skakade på huvudet och sa sen Mamma aj (vet dock inte om han menar aj eller arg men gissar på det sistnämnda för han uttalar det lite annorlunda än det aj han brukar säga))




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback