Pizzakväll

2010-10-23 21:33:26 ,   Allmänt/Vardagsliv
I eftermiddags ringde min svärfar hit och frågade om vi ville ha pizza ikväll och det ville vi. Så vi har spenderat kvällen där. Max har badat i deras badkar. Han som gråtit varje gång han duschat sen i augusti och dessutom vägrat bada badade nu glatt. Jag passade på att klippa hans hår också.

Vi kom hem för 45 minuter sen och har sorterat tvätt. Inte så roligt nöje en lördagskväll men det måste ju göras.

Nu blir det duschen för mig och sen slappa i soffan. Jag har ont i halsen men varit ganska pigg idag men nu blev jag trött när jag la mig i soffan.

Hoppas ni har haft en bra dag och har en mysig lördagskväll =). Kram från mig!




Kommentarer
Russin

hej vännen min..



usch det låter som du har åkt på samma hals onda som jag.. jag har även blåsor i munnen och min tunga är som svullen?..

men för övrigt ingen feber eller så.. hoppas du snart bli piggelin igen.. :)



vad mycket fina kort du visar, gillar du er nya kamera? ;)



pizza är ju sååå gott, ska försöka hitta en lchf vänlig deg man kan göra pizza på så jg med kan få gotta mig lite, hihi..



kramkram

2010-10-23  /  21:51:17  /  http://enburkrussin.se
Ingela

Skönt att du känner dig bättre i alla fall...men inget kul med halsont. Hoppas att det är bättre imorgon! Jag känner mig febrig och kallsvettas.. Lite otäckt.



Ha en mysig kväll! Kram till dig också! :)

2010-10-23  /  22:39:27  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback