Mörkt och mysigt!

2010-10-06 16:17:21 ,   Allmänt/Vardagsliv


Klockan är bara strax över 16 men det känns som att det redan håller på att bli mörkt ute för det är mörka moln på himlen. Jag tycker hösten är så mysig så mig gör det inget att det känns mörkt.

Max och jag fortsätter att mysa här inne. Han leker för fullt och jag har precis diskat. Just nu provar han alla skor i hallen. Så jag ska nog gå och plocka undan där snart. Det är ett evigt plockande när man är hemma en hel dag med honom. Imorn blir det i alla fall dagis för honom och jobb för mig.

Ikväll ska vi åka till mina föräldrar och äta tårta för att fira min bror som fyllde år i slutet av september då mina föräldrar var på semester. Max går runt och säger Mas åka bilen (Mas = Max). Kanske dumt av mig att säga att vi skulle åka iväg sen för nu pratar han bara om det. Han går även runt och säger Pippi akta. Akta bilen för vi tittade på Fåret Shaun förut och bonden körde nästan över en fågel med sin traktor och då sa jag Akta bilen pippi och det tog Max tillvara på. Så härligt att han snappar upp allt!

Marcus kommer inte hem förrän från jobbet förrän vid 20 ikväll så är många timmar kvar innan vi ses. Tråkigt!




I vardagsrummet har det pågått mycket lek idag!





Kommentarer
Martina

Tack för dina ord, det värmde. :) Måste säga att du också har en riktigt mysig blogg som jag har fastnat för.



Låter som en mysig dag och kväll ni har, perfekt för en lill-lördag. :) Ha en underbar kväll!

2010-10-06  /  16:21:35  /  http://martinasinspiration.blogg.se/
adam

hösten är mysig med alla kläder, mörkret och all närhet av sina vänner



lagerstromm.blogg.se

2010-10-06  /  16:44:12  /  http://lagerstromm.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback