Lyckorus

2010-10-31 15:35:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag tror att jag befinner mig i ett litet lyckorus över detta med huset. Allt känns bara så bra och rätt. Är som att hela livet föll på plats på nåt sätt. Vi har verkligen inte trivts i vår lägenhet det senaste året och det har känts jobbigt att inte veta hur vi ska ta nästa steg i livet. Men nu är det gjort och nu satsar vi!

Möblering och inredning maler i huvudet hela tiden på mig. Men det mesta med sånt får vi ju ta när vi flyttat in. Det är ju några månader kvar.

Jag har varit hos min mamma och pappa och ätit kalops idag. Smaskens! Marcus och Max var kvar här hemma för Max skulle sova och de två hade redan ätit mat. Dessutom är kalops det värsta Marcus vet.

Snart ska jag iväg på aloe veraparty hos en kompis. Ska cykla dit och passar då på att cykla förbi "vårt" hus =).




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback