Lördagförmiddag

2010-10-16 11:03:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Go förmiddag!

Jag somnade vid 1 igår och sov underbart skönt till 6 morse då Max vaknade. Han ville inte alls somna om mellan oss så en stund senare gick han och jag upp, la oss under en filt i soffan, tände ljus och tittade på barnkanalen. Vi slumrade lite båda två. En timme senare byttes jag och Marcus av och jag sov sen till 9.

Nu är Marcus och Max ute och leker. Blev overallpremiär idag. Jag har fotat men hittar inte kamerasladden. Hoppas den dyker upp under dagen!

Nu ska jag laga lunch. Vi ska på dop kl 14 så Max måste äta tidigt så han hinner sova innan vi ska iväg.

Hoppas ni får en fin dag!




Kommentarer
FLOOSAN

Härligt och få sova, sömnen är viktig dock sällsynt om man har små =)

2010-10-16  /  18:00:38  /  http://blogg.mama.nu/floosan





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback