Hurra för fredag!!

2010-10-01 18:22:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Jag skyndade hem från jobbet förut och håller nu på att laga fårostgratinerad fläskfilé med klyftpotatis. Vi är så hungriga så hoppas det blir klart snart =).

Jag gläder mig så att det är helg! Imorn ska jag på bytardag på förmiddan och på kvällen ska jag och Marcus ut och äta för att fira vår bröllopsdag som var i augusti. Då hände ju detta. På söndag ska vi på 2-årskalas till R.

En riktig kanonhelg ligger framför oss!

Idol, chips och cola ikväll. En bättre start på helgen kan man väl inte få, eller vad gör ni?




Max trivs så bra på dagis och han blir alldeles exalterad varje gång vi kommer dit och har knappt tid att säga hejdå till. Så här söt som på bilden är han när vi ska gå till dagis
.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback