Helgen har startat!

2010-10-15 13:13:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er!

Idag har jag haft min korta fredag som infaller var tredje vecka. Har jobbat 6.30-12.30. Underbart! Dessutom så slutar Marcus jobba 13.45 idag så vi ska tillsammans hämta Max på dagis för första gången. Ska bli mysigt! (eftersom Max sover just nu får han vara kvar på dagis till 14 fast jag slutat jobba). Var sjätte vecka infaller det att vi båda slutar så här tidigt en fredag så det gäller att njuta av det.

I eftermiddag blir det fika med min mamma och ikväll blir det fredagsmys med idol. Imorn står dop och födelsedagskalas på schemat och på söndag ska vi försöka ta och köpa oss en ny dammsugare. Mycket ska hinnas med på helgerna. Hoppas vi kan vara ute och njuta av hösten också som förra helgen.

Har ni också planer för helgen?







Kommentarer
Caroline

Vilken fin bild! :)

2010-10-15  /  14:18:26  /  http://nindo.blogg.se/
Sandra

Kikar in och önskar er en trevlig helg!

Kram

2010-10-15  /  17:42:57  /  http://vardagslyckan.blogg.se/
Katja

Hoppas ni har en mysig fredagskväll framför Idol =).



Ja jag hoppas att det löser sig med barnvakt. Har en lista på några snälla vänner som är villiga att ställa upp, tur att de finns =).



Vet inte om kommentaren jag skrev till svar på om denna graviditeten känts snabbare än den förra kom fram eller inte. Hade problem att skriva kommentarer till blogg.se bloggar ett tag nämligen. Om den inte kom fram så skrev jag nått i stil med att ja, fram tills nu i slutet tycker jag att det gått riktigt snabbt. Även om denna graviditeten varit jobbigare än den med Tuva så har månaderna rusat fram. Nu står det dock nästan still känns som en evighet kvar men det är det såklart inte. O veckorna rullar på så snart är han väl här ;).



Kramar

2010-10-15  /  22:19:35  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Anna

Ja det var super! Jag jobbar som lärare.

2010-10-16  /  09:32:13  /  http://jiovanna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback