Halv åtta hos mig

2010-10-25 19:54:27 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vad besviken jag blev att det inte var något Halv åtta hos mig ikväll. Men som tur är missade jag två avsnitt förra veckan så nu tittar jag på dem på tv4play.

Max är nästan feberfri nu men kommer vara hemma från dagis imorn. Han får en eftermiddag hos sin farmor och farfar (jag jobbar ju bara 13-17 imorn). Sen ska han nog vara helt frisk! Han ögon ser bra ut. Inte röda idag.

Jag har riktigt ont i nacken så tar det mest lugnt nu. Ska få massage av Marcus ikväll.




Kommentarer
Therese

Tack:) Jag har lagt ut någon bild på lekrummet nu och skrivit ett litet inlägg till din ära. Hihi.



Va skönt att max är feberfri. Hoppas ni får vara friska nu framöver. Kram

2010-10-25  /  20:40:21  /  http://mirasmamma.blogg.se/
Anna

Jag blev också besviken.. Postkodmiljonären är inte riktigt lika kul!!

2010-10-26  /  12:01:59  /  http://jiovanna.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback