Gomorron torsdag!

2010-10-07 08:19:41 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Brrr vilket mörkt och ruskigt väder vi har. Regnar och blåser. Jag är inte avundsjuk på Marcus som cyklade till jobbet vid 5.30 imorse. Då sov jag så gott. Däremot vaknade jag vid 6 och kände mig lite mörkrädd så fick tända en lampa för att jag skulle somna om. Vid 7 vaknade jag igen och gick då upp. Konstigt att gå upp före Max som vaknade ungefär en kvart senare.

Nu är vi redo för jobb och dagis. Min temp visar inte på feber idag vilket den gjorde igårkväll (dock väldigt låg feber) så jag chansar på att bege mig till jobbet.

Hoppas ni får en härlig dag!




Kommentarer
Anna

Skönt att febern är borta. Hoppas du klarar dig igenom dagen på jobbet. Hatar att behöva arbeta när man är sjuk eller precis blivit frisk. Skönt med helg snart :)

2010-10-07  /  09:42:14  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback