Effektiv förmiddag med matlagning och promenad

2010-10-12 10:09:52 ,   Allmänt/Vardagsliv
Inatt har jag verkligen sovit. Härligt! Känner mig mycket piggare idag. Har även tränat lite med mitt gummiband så nacken känns bättre.

Just nu lagar jag mat som vi ska äta ikväll. Blir lite tight med tid ikväll för jag kommer hem vid 17.20 och Marcus och Max strax innan och vid 18 ska jag och Marcus på föräldramöte på dagis. Så då är det ju bra att maten är färdig.

Ska promenera till dagis idag. Har kommit på att jag ju kan göra det på tisdagar eftersom Max lämnas vid 11.30 och jag börjar jobba 13 så då hinner jag ju gå hem igen och hämta bilen för att åka till jobbet. Blir bra med en promenad. Nu hoppas jag bara att maten blir klar i tid så det inte blir för stressigt. Det har ju en förmåga att bli det när man ska iväg.

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Martina

Tack!



Hoppas du hann med maten och att det går bra på jobbet idag.

2010-10-12  /  13:29:55  /  http://martinasinspiration.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback