Brrr

2010-10-13 09:33:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Det är bara någon grad ute så idag blir det varma kläder för mig och Max. Max ska på utflykt till en lekpark med dagis och jag ska på skogsutflykt med en klass.

Min nacke och mitt huvud är bättre nu igen efter att jag rörde mycket på mig igår samt börjat med gummibandsövningar varje dag. Däremot är min mage inte på humör. Kramper till och från hela tiden som bidrar till svettningar och att jag känner mig yr. Tänk att det aldrig kan få vara bra!!

Max sitter nu och tittar på Teletubbies och jag hoppas jag kommer ihåg att stänga av det idag för häromdan hade jag bara stängt av teven och Teletubbies att gått om och om hela dagen (när filmen är slut börjar den om automatiskt) =). Inte lätt att komma ihåg allt!



Morgonlek pågår!





Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Tänk att du aldrig kan få må helt bra :( Min mage har börjat krångla massor igen nu så nu är det diet igen suck

2010-10-13  /  11:35:47  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback