Blog off

2010-10-02 16:41:03 ,   Allmänt/Vardagsliv


Utsikt från sovrumsfönstret

Jag blev lite skraj när jag vid lunchtid skulle titta på min blogg och möttes av felmeddelande att den inte fanns. Lite läskigt! Men har nu förstått att det tydligen drabbat fler på blogg.se? Alla? Jag hade ju blivit ännu mer skraj om jag inte hade kunnat logga in på blogg.se (publishme) men där såg ju allt ut som vanligt. Bara sarasrum.blogg.se som inte ville visa sig. Nu funkar det ju i alla fall =).

Var ju som sagt på bytardag i förmiddags och hittade lite smått och gott till Max: fodrade gummistövlar, overall (har en men bra att ha flera), regnställ, fodrade gummistövlar, fleecebyxor, vanliga byxor och termobyxor.

På vägen hem blev det ett stopp på KappAhl för att köpa ett till par av världens bästa dagisbyxor (se bild nedan). Tre tröjor slank visst me också =). Det var dock behövligt.


Nu ligger jag på sängen och läser bloggar. Snart ska vi skjutsa Max till sin mormor och sen äta gott på restaurang.



Inköp på KappAhl




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback