Utbildningsdag

2010-11-01 18:55:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
Hej på er! Jag är så glad att så många kommenterat hos mig de senaste dagarna som inte brukar kommentera hos mig! Har inte hunnit svara er alla än men det kommer =).

Imorse gick jag upp 5.40 och sen åkte vi hemifrån alla tre en timme senare. Lämnade Max hos sin farmor och farfar och sen har jag och Marcus varit på utbildningsdag hela dagen. Eftersom vi jobbar inom nästan samma yrke och inom samma kommun var vi på samma ställe fast i olika lokaler. Vi kom hem ungefär för 40 minuter sen. Är ganska trött nu! Håller på att laga mat och sen blir det att slappa hela kvällen! Har lite saker jag måste fixa men för övrigt blir det mest att ta det lugnt. Gissar på att jag somnar ganska tidigt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback